Vágja le a magas vérnyomást

A

Ön vagy valaki, akit ismer, magas vérnyomásban szenved magas vérnyomás?

vágja le a magas vérnyomást

Íme 7 természetes módszer a magas vérnyomás csökkentésére és megfékezésére - amelyek javíthatják az életminőséget és csökkenthetik a szív- és érrendszeri betegségek esélyét. Kérlek oszd meg.

vágja le a magas vérnyomást

A magas sóbevitel hozzájárul a magas vérnyomáshoz. A sóbevitelnek 2.

vágja le a magas vérnyomást

Íme öt egyszerű módszer a bevitt só mennyiségének csökkentésére: Ne sózza meg az ételt - Az ételek sója szokás Tartson távol a feldolgozott ételektől - Próbálja ki további összetevők használatát az étrendben Csökkentse a gyorsétterem bevitelét - az ilyen ételek gyakran nagyon magas sótartalommal rendelkeznek Élelmiszer vásárlása hozzáadott só nélkül - sok konzervben sok hozzáadott só van a tartósság növelése érdekében Váltani rózsaszín himalájai só - ez sokkal egészségesebb, mint a szokásos konyhasó - A himalájai só egészségesebb, mint az asztali és a tengeri só A testmozgás és a testmozgás nagyon fontos a vérnyomás szabályozásában.

A cél az, hogy egy jó edzés után úgy érezzük, hogy valóban izzad és erősen izgat. A hosszú séta, naponta egyszer kiváló módszer a magas vérnyomás elleni küzdelemre.

Vérnyomáscsökkentés és mellékhatás Évszázadokkal ezelőtt az orvoslás legfontosabb terápiás módszerei közé tartozott az érvágás, amit a legkülönfélébb indikációk esetén vetettek be. Ez sokat változott az idő múlásával. Emellett, jelentősebb mennyiségű vért vesznek le a donoroktól véradások alkalmával.

Edzőpartner keresése - Sokkal könnyebb a rendszeres testmozgás, ha kettő vagy, és motiválni tudják egymást Menjen a lépcsőn, nyírja le a füvet egy szokásos fűnyíróval, és próbálja meg felemelni és leengedni az íróasztalt a munkahelyén - A mindennapi élet apró változásai súlyos hatással lehetnek a szív egészségére 3. Pihenjen és lazítson - minden nap A magas stresszszint vágja le a magas vérnyomást vérnyomáshoz vezet.

Története A fagyöngy az egyik legrégebben ismert gyógynövényünk. A kelták szent növényként tisztelték, ágait aranyozott sarlóval vágták, hogy a rozsda ne vegyen el csodás hatásából.

Ezért fontos, hogy megtanulja megtalálni a "kikapcsolót", amikor hazajön a munkából és a kötelességekből. Szánj percet minden nap az "időmre" - zárja be az összes mást, tegye el a mobilját, és csináljon valamit, amit szeretne Olvasson el egy jó könyvet, vagy hallgasson zenét lefekvés előtt - Szánjon időt a kikapcsolódásra, mielőtt lefekszik Tanulja megmondani NEM, ha túl sok van a napirenden Használja az ünnepeket - Tanulmányok kimutatták, hogy hosszú távon boldogabb és produktívabb leszel 4.

Igyál kevesebb koffeint A koffein növelheti a vérnyomást azok között, akik ritkán fogyasztanak koffeint, és különösen azok között, akiknél már magas vérnyomást diagnosztizáltak. A koffein átmenetileg merevebbé teszi az artériákat, ami azt jelenti, hogy a szívnek erősebben kell pumpálnia, hogy a vért a test köré keresse - ami magasabb vérnyomáshoz vezet.

vágja le a magas vérnyomást

Bár a legtöbb kutató úgy véli, hogy a kávé megemeli a vérnyomását, azt is kimutatták, hogy számos jó egészségügyi előnye van - többek között csökkentheti a fülzúgást. Inkább ajánljuk vágja ki a természetellenes koffeinforrásokat, úgymint energiaitalok.

vágja le a magas vérnyomást

Tanulmányok kimutatták, hogy a megfelelő D-vitaminnal rendelkező emberek vérnyomása alacsonyabb. Forduljon háziorvosához vérvizsgálathoz, ha kíváncsi arra, hogy hiányzik-e ez a vitamin. Kétféle módon kaphat több D-vitamint: Nap - A napsütés elősegíti a D-vitamin termelését, és napi 20 perc napfény is nagyon egészséges lehet. Egyél zsíros halat - A lazac, a makréla, a tonhal és az angolna mind a D-vitamin, mind az omega-3 nagy forrásai, mindkettő nagyon jót tesz a szív egészségének.

vágja le a magas vérnyomást

Lehet, hogy érdekel